Kalendarze firmowe – 3 powody, dla których warto je mieć

Kobieta robi notatki w kalendarzu firmowym

Kalendarz to jeden z tych gadżetów, który nigdy nie wychodzi z mody! Mimo rozwoju nowoczesnych technologii, nadal jest chętnie wykorzystywany. Firmy zdają sobie z tego sprawę, dlatego chętnie drukują kalendarze z własnym logo, zarówno dla pracowników jak i kontrahentów.

Całoroczna promocja

Jak za niewielkie pieniądze promować firmę przez cały rok? Z pomocą kalendarza! Jego efektywność jest bardzo duża. To funkcjonalny gadżet, który jest chętnie wykorzystywany w biurach i domach. Bardzo wiele osób korzysta z kalendarza książkowego, w którym można zapisać daty spotkań lub innych ważnych wydarzeń. Model naścienny pozwala zaś szybko sprawdzić, jaki jest rozkład miesięcy i kiedy wypadają dni robocze. Jest to niezwykle ważne, gdy planuje się spotkania czy sprawdza, ile dni roboczych zostało do końca miesiąca. Niezależnie od tego, jaki rodzaj kalendarza planuje się stworzyć, warto zadbać o to, by kalendarz był również interesujący pod względem graficznym. Ciekawe kolory, piękne zdjęcia, dodatkowe funkcje (np.: specjalne miejsce na notatki, zakładka) sprawią, że będzie on jeszcze chętniej używany!

Stosunkowo niewielkie koszty

Kalendarze trójdzielne, spiralowane, biurkowe, szyte czy te w formie podkładki na biurko. Wszystkie doskonale sprawdzą się jako firmowy gadżet i przy okazji są stosunkowo niedrogie. Oczywiście cena zależy od wykorzystanych materiałów, rodzaju kalendarza i nakładu, ale mimo to jest to opłacalny zakup.

Niezależnie od formatu, podczas składania zamówienia wystarczy wybrać spośród kilku możliwości dotyczących papieru, wielkości czy kolorystyki, a na końcu sprawdzić cenę. Jest ona uzależniona od liczby zamówionych produktów.

Modnie i z pomysłem

Kalendarz to jeden z chętniej wybieranych gadżetów reklamowych. Mnogość możliwości, jakie obecnie dają drukarnie sprawia, że kalendarz przestał być zwykłym dodatkiem. Teraz może stanowić modny i stylowy dodatek. Podczas zamawiania warto postawić na dwa różne odcienie kolorystyczne (szczególnie w przypadku kalendarzy książkowych), jaśniejszy dla kobiet i nieco ciemniejszy dla mężczyzn.

Praca nad projektem kalendarza nie jest prosta. Należy zastanowić się nie tylko nad szczegółami projektu graficznego, ale też nad wszystkimi kwestiami technicznymi. To połączenie sprawi, że kalendarz będzie świetną formą promocji marki przez cały rok.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.