Artykuł sponsorowany.
Zleciłeś kiedyś kampanię AdWords? Z pewnością doskonale wiesz, że jej przeprowadzenie wymaga wielkiego nakładu pracy. Proces tworzenia i optymalizacji trwa, do tego należy dodać wprowadzanie wszystkich ewentualnych zmian i ustalanie stawek. Jeśli chcesz usprawnić wszystkie działania, sprawdź, co daje ci reklama Doubleclick.
Wielozadaniowa platforma Google Doubleclick
Nowoczesne kampanie reklamowe, tworzone przez agencje digital w niczym nie przypominają marketingu sprzed kilku lat. Jedną z nich są reklamy Doubleclick, będące w portfolio internetowego giganta Google. DoubleClick Digital Manager to specjalna platforma, która ułatwia prowadzenie kampanii AdWords. Co więcej, dzięki niej można jednocześnie zarządzać kampaniami na wszystkich kanałach, a nawet analizować jej rezultaty. Pełna analiza obejmuje wszystkie zrealizowane elementy, pochodzące z kampanii AdWords, Facebooka, displaya, kampanii mobilnych. Dzięki temu łatwiej ocenić efektywność pracy specjalistów.
Reklamy Doubleclick, co wchodzi w ich skład?
Prosty i łatwy sposób na tworzenie reklam online jest bardzo transparentny. Decydując się na tę opcję, można też łatwo kontrolować odbiór tworzonych treści. W skład DoubleClick Digital Marketing wchodzi kilka elementów:
1. DoubleClick Bid Manager – jest niezbędny do zarządzania reklamami. Dzięki niemu można reagować na bieżąco na to, co dzieje się podczas kampanii. Narzędzie pozwala też kontrolować, w jaki sposób reklama wyświetla się użytkownikom. Łączy się z innymi aplikacjami, jak DoubleClick Rich Media oraz DoubleClick Ad Exchange.
2. DoubleClick Campaign Manager – to kolejny prosty w obsłudze element. Idealny do raportowania i atrybucji. Użytkownik znajdzie wszystkie raporty w jednym miejscu. Ma do nich dostęp nie tylko z komputera stacjonarnego, ale też innych urządzeń mobilnych.
3. DoubleClick Search ułatwia pracę poprzez jej automatyzację. W reklamach Doubleclick nie ma konieczności ręcznego zmieniania każdej stawki. Wystarczy utworzyć regułę, która zareaguje automatycznie.
Doubleclick czy AdWords?
Przeciętny internauta chce kupować szybko i sprawnie. To duże wyzwanie dla marketerów. Reklamy Doubleclick sprawiają, że do wszystkiego można szybciej dotrzeć. W przypadku klasycznego konta AdWords dane nie są dostępne natychmiast. Część z nich aktualizuje się tylko raz dziennie. Bywa, że na aktualne dane trzeba czekać kilka godzin, lub całą dobę. DCS działa w oparciu o dane zbierane i przekazywane w czasie rzeczywistym. Optymalizacja w oparciu o najświeższe statystyki daje przewagę nad AdWords. Biznesmeni także cenią sobie krótką ścieżkę konwersji. DoubleClick to też idealne narzędzie konsolidujące kampanie prowadzone w różnych wyszukiwarkach.
Jeszcze nigdy zarządzanie kampaniami w Google, Bing, Yahoo, Baidu nie było tak łatwe. Nie ma potrzeby stosowania kilku loginów i haseł do różnych kokpitów nawigacyjnych.