Masz sklep? Przenieść go do Internetu

Projektowanie strony internetowej dla sklepu

Ubrania, meble, perfumy, kosmetyki, zabawki a nawet artykuły spożywcze – wszystko to dostaniemy bez wychodzenia w domu, przesuwając palcem po telefonie. Pandemia zmieniała rynek i wymusiła na wielu przedsiębiorcach przemodelowanie swoich biznesów. By móc działać konieczne jest bycie online dla klienta i umożliwienie wypełnienia wirtualnego koszyka zakupowego.

Budowa sklepu internetowego

Projektowanie stron internetowych to nie lada zadanie. A budowa sklepów internetowych jest jednym z bardziej wymagających. E-sklepy to ogromne wirtualne maszyny gromadzące miliony danych. Z jednej strony mają za zadanie w prosty i satysfakcjonujący sposób przeprowadzić klienta przez proces zakupowy, a z drugiej właścicielowi i administratorowi ułatwiać dodawanie produktów i ich opisów, planowanie promocji, naliczenie rabatów informowanie o stanach magazynowych. Mało tego powinny być tak skonstruowane by dobrze się pozycjonować i tym samym pozyskiwać klientów bezpośrednio z wyszukiwarki Google. 

Dopasować funkcje do potrzeb

Przy budowie sklepów internetowych doskonale sprawdza się oprogramowanie PrestaShop. Jest to rozbudowany system posiadający dużo modułów dających możliwość dopasowania funkcjonalności sklepu do potrzeb ich właściciela. Umożliwia realizację procesu zakupowego od umieszczenia produktu w koszyku po sfinalizowanie transakcji wraz z naliczeniem odpowiedniego rabatu. Dodatkowo administrator będzie mógł na bieżąco śledzić przesyłki, przesyłać powiadomienia do klientów czy zarządzać newsletterem. Co ważne sklepy internetowe projektowane na PrestaShop mogą być zintegrowane z innymi platformami sprzedażowymi jak np. Allegro. Takie e-sklepy mogą być także połączone z programami magazynowo-księgowymi, pokazywać stan magazynowy, wystawiać i wysyłać faktury.

Pozycjonowanie e-sklepu

PrestaShop ułatwia także pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach Google. Odpowiednie wypozycjonowanie witryny sprawi, że do sklepu trafi większa liczba klientów. Dzięki temu przysłowiowy Kowalski szukając butów sportowych trafi w pierwszej kolejności na nasz sklep, a nie konkurencji. A jak znajdzie w nim, to czego szuka, to nie będzie przeglądał kolejnych witryn. Przedsiębiorca zobaczy z kolei wymierne korzyści na swoim koncie w banku.

Jeśli zatem masz sklep i chciałbyś go przenieść do Internetu, albo masz e-sklep ale nie zarabia on tyle ile byś chciał, warto zastanowić się nad budową dobrego sklepu internetowego i zatrudnieniu profesjonalnej agencji interaktywnej z wieloletnim doświadczeniem. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.