Jak stać się popularnym w rankingach Instagrama w 2021 roku?

Osiągnięcie popularności w rankingach Instagrama wymaga kilku czynników

Większość rankingów Instagramowych bierze pod uwagę konta osób, które są już popularne, lub prowadzą bardziej zaawansowane działania w sieci. Dlatego w wielu rankingach znajdziesz aktorów, piosenkarzy, sportowców, a także youtuberów. Niemniej, również Twoje konto może znaleźć się w pierwszej setce najpopularniejszych kont, jeśli się postarasz.

Jak stać się popularnym w rankingach Instagrama w 2021 roku

Większość rankingów Instagramowych bierze pod uwagę konta osób, które są już popularne, lub prowadzą bardziej zaawansowane działania w sieci. Dlatego w wielu rankingach znajdziesz aktorów, piosenkarzy, sportowców, a także youtuberów. Niemniej, również Twoje konto może znaleźć się w pierwszej setce najpopularniejszych kont, jeśli się postarasz.
Jeśli zwrócisz uwagę na poniższe czynniki, wpływające przede wszystkim na wyższe I bardziej widoczne pozycjonowanie Twojego konta na Instagramie, to masz szansę pojawić się w pierwszej setce.

Zainteresowania
Związek
Aktualności
Częstotliwość
Following

Czynnik 1: zainteresowania

Twój kanał na Instagramie opiera się nie tylko na tym, kogo obserwujesz, ale także na kontach i typach postów, które lubiłeś w przeszłości.
Im bardziej algorytm Instagrama uważa, że „polubisz” określony typ postów, tym wyżej pojawi się on w Twoim kanale.
Zasadniczo to, co widzisz na swoim kanale na Instagramie, to połączenie wszystkich twoich zachowań na Instagramie. Konta, z którymi najczęściej się kontaktujesz, osoby, z którymi jesteś oznaczony na zdjęciach i oczywiście typy postów, które lubisz i które komentujesz.
Dlatego tak ważne jest konsekwentne pokazywanie się na Instagramie.

Wysyła pozytywne sygnały do algorytmu Instagrama – i daje odbiorcom więcej możliwości interakcji z Twoimi treściami. Generalnie, podnosi to Twoją widoczność w rankingach i dzięki temu Twoje konto może pojawić się w jednym z rankingów.

Według Instagrama najważniejszymi czynnikami wpływającymi na ranking kanałów są komentarze, polubienia, udostępnienia i wyświetlenia filmów, co jest bardzo pomocne podczas planowania treści i napisów.

Czynnik nr 2: związek

Algorytm Instagrama chce nadać priorytet postom od znajomych, rodziny i kont, na których Ci zależy.

Aby Instagram pokazał Ci, czego chcesz (czego naprawdę, naprawdę chcesz), algorytm wykorzystuje Twoje interakcje, aby znaleźć osobę, która jest Ci najbliższa.

Thomas Dimson, inżynier oprogramowania z Instagrama, podzielił się tym, w jaki sposób Instagram mógłby teoretycznie dowiedzieć się, na kim najbardziej Ci zależy, na podstawie tego, jak korzystasz z aplikacji:

Osoby, których treści lubisz (mogą obejmować historie i nagrania na żywo)


Osoby, do których kierujesz wiadomości


Osoby, których szukasz


Ludzie, których znasz w prawdziwym życiu

Instagram spróbuje obliczyć tę relację (i poziom zainteresowania), gdy tylko zaczniesz obserwować kogoś, udostępniając Ci jego treści i monitorując, w jaki sposób się z tym angażujesz.
Tak więc, aby być bardziej widocznym w rankingach i aby Twoje konto znajdowało się w pierwszej setce najpopularniejszych kont, zwracaj uwagę na to, jakie zainteresowania promujesz, kogo śledzisz i kto śledzi Twoje konto.

Czynnik 3: terminowość w odpowiedziach na aktualności

Im szybciej wiążesz swoje konto z odpowiedziami na wydarzenia i modne aktualności, tym większe szanse na większą docieralność do potencjalnych odbiorców, a co za tym idzie – zwiększenie ich liczby na Twoim koncie. Pisz często, dbaj o adekwatny przekaz swoich treści na potrzeby aktualnych zdarzeń, staraj się, aby trafiały one do odbiorców. Wtedy zwiększasz szansę na pojawienie się wyżej w dowolnym rankingu instagrama.

Czynnik 4: częstotliwość

Częstotliwość korzystania z aplikacji nie pozostaje bez znaczenia. Nie tylko otwieraj często tą aplikację, ale postuj regularnie i równie regularnie odpowiadaj na posty swoich followersów, a także znanych osób. W ten sposób zwiększasz szansę na stworzenie wartościowego kontentu i pracujesz nad pokazaniem Twojego konta jako jednego z najpopularniejszych na tym serwisie.

Czynnik nr 5: following

To, ile osób Ty obserwujesz na Instagramie i ile osób obserwuje Ciebie, nie pozostaje bez znaczenia. Ale znaczenie ma, ile z tych osób jest aktywnych. Bycie obserwowanym przez nieaktywne konta nie pomoże Ci pokazać się wyżej w rankingach, dlatego, jeśli bardzo zależy Ci na jak najwyższym miejscu w rankingach, warto rozważyć kupowanie obserwujących. Największa jednak liczba obserwujących nie pomoże, jeśli Twoje konto nie prezentuje wartościowych treści – dlatego kontent musisz ustalić zdecydowanie wcześniej.

Podsumowanie

Zwracając uwagę na podane wyżej czynniki, nie tylko podniesiesz swoją widoczność na Instagramie, ale także masz duże szanse powodzenia, by trafić na wysokie miejsca w wielu rankingach tworzonych na podstawie kont instragramowych! W ostateczności, jeśli te wszystkie sposoby zawiodą, zawsze pozostaje Ci stworzenie unikalnego kanału na youtubie, osiągnięcie popularności albo ogromnego sukcesu w dowolnej dziedzinie w krótkim czasie, aby zadziwić Twoich przyszłych followersów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.